Klachtenprocedure
De medewerkers van Proceswerk doen hun best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het gebeuren dat niet alles naar tevredenheid loopt.
Als dat zo is dan horen wij dit graag, zodat we actie kunnen ondernemen en samen kunnen kijken hoe we het kunnen oplossen en zo de kwaliteit van onze diensten kunnen verhogen.
Wat je kan doen: een email sturen naar [email protected]
Zodra we je klacht hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk reageren, je krijgt in ieder geval binnen 2 weken een reactie. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
Ons streven is om de klacht binnen een maand op te lossen. Als er meer tijd nodig is dan laten we je dat weten.
Als je het niet eens bent met de oplossing kan je dat laten weten. We zullen dan een derde inschakelen om tot een beoordeling te komen. Deze derde partij zal zijn Monique Moraal van Advies met Moraal, [email protected]
Deze zal binnen 6 weken reageren en de uitspaak zal voor alle partijen bindend zijn.
De klachten worden bij ons geregistreerd en worden 2 jaar bewaard.
Als dat zo is dan horen wij dit graag, zodat we actie kunnen ondernemen en samen kunnen kijken hoe we het kunnen oplossen en zo de kwaliteit van onze diensten kunnen verhogen.
Wat je kan doen: een email sturen naar [email protected]
Zodra we je klacht hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk reageren, je krijgt in ieder geval binnen 2 weken een reactie. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
Ons streven is om de klacht binnen een maand op te lossen. Als er meer tijd nodig is dan laten we je dat weten.
Als je het niet eens bent met de oplossing kan je dat laten weten. We zullen dan een derde inschakelen om tot een beoordeling te komen. Deze derde partij zal zijn Monique Moraal van Advies met Moraal, [email protected]
Deze zal binnen 6 weken reageren en de uitspaak zal voor alle partijen bindend zijn.
De klachten worden bij ons geregistreerd en worden 2 jaar bewaard.